Dagbok!

I torsdags den 26/11 flyttade Sagas katt kompis Salmiak in,som delade bur med Saga på åkeshovskatthem. Det blev ett mycket kärt återseende till akuthems mattes lättnad.

Strävsamma/saga är som en helt annan katt på bara fem veckor som hon nu bott hos mig. Hon strycker sig mot mina ben och vill gärna bli klappad. Till Mattes stor glädje har Strävsamma/saga nu börjat ligga i sängen men bara när hon är själv.

Matte har börjat hålla om mig runt magen/ryggen i några sekunder ibland, det tycker jag är lite konstigt men det känns ok. Det är för att jag en dag ska lära mig att matte kan lyffta upp mig i famnen och sedan kunna klippa mina klor....eeeiiiii, hoppas det inte blir allt för läskigt!

Kommentarer
Postat av: Hasse

Åhh vad strävis ser ut att trivas hos dig :-)

2009-11-30 @ 20:19:00
Postat av: Hasse

Åhh Strävis/Saga ser verkligen ut att trivas hos dig :-)

2009-11-30 @ 20:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0