Strävsamma/saga blir lite klappad...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Marika!



Fantastiskt roligt att Saga (och även Salmiak senare?) har fått komma till dig, och att du dessutom tänker blogga om deras framsteg! Jag kommer att följa bloggen med stort intresse, vi var jourhem åt Randy som är Strävsammas/Sagas son.



Lycka till nu med kissarna, det ser ju kanonbra ut redan på Saga-fronten och jag kan knappt vänta på att få följa lilla Salmiak också! =)

2009-11-18 @ 19:05:40
URL: http://jourhem.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Hej!

Jag har totalt glömt bort kopplingen mellan Saga och Randy, men när ni säger det så var det som om poletten föll på plats. De är ju väldigt lika, i alla fall så här genom datorn. Nog tyckte jag att det fanns något bekant över henne. Saga ser ut att trivas kalasbra, hoppas att Salmiak också snart släpper efter. =)



MVH Anna (Kanebos jourmatte)

2009-12-01 @ 17:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0