Dagbok!

I dag Lördag har Salmiak varit hos mig i 2 dagar. Den första dagen bode jag i köket så att Akutmatte kunde se att jag går på lådan, fräckt eller hur? Det är vell klar man går på lådan, man är ju katt.

Detta var inga problem så redan på fredag morgon har Salmiak fått vara i hela min 1:a. Just nu utnyttjar han inte denna möjlighet, hans prommenader begränsas till att ligga under min säng.

Till min andra Akuthemskatt Strävsamma/sagas deppighet. Hon brukar kika in under sängen och jama ett hjärtskärande läte för att få sin kompis att komma fram. Hon lyckas ibland få fram Salmiak men oftast när Akutmatte har lämnat lägenheten.

Salmiak är lite osäker på om han vågar sig fram och leka med Akutmatte, men i kväll eller i morgon ska jag nog lyckas lura fram honom med lite lockande leksaker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0